OKtay Ustam


Ana Sayfa > Yemek Tarifleri > Tatlı Tarifleri
İrmiği Geniş Bir Tencerede Sıvıyağ Ve Tereyağı İle Rengi Koyulaşana Kadar Kavuruyoruz. Şekeri Ekleyip Kavurmaya Devam Ediyoruz.

Malzemeler :

İrmik Helvası

2 Su B. İrmik
1 Su B. Toz Şeker
1 Su B. Su
1 Su B. Süt
1 Çay B. Sıvıyağ
1 Çorba K. Tereyağı
1 Çorba K. Dolmalık Fıstık

Hazırlanışı :

İrmiği Geniş Bir Tencerede Sıvıyağ Ve Tereyağı İle Rengi Koyulaşana Kadar Kavuruyoruz. Şekeri Ekleyip Kavurmaya Devam Ediyoruz.

 

Su, Süt Ve Dolmalık Fıstığı Koyup Suyunu Çekene Kadar Pişiriyoruz.

afiyet olsun
Video
 
 

Oktay Usta'nın bugünkü konuğu; Rafet İnce

 

Oktay Usta'nın 6 Eylül 2011 tarihli menüsünde; İrmik Helvası, Kaparili Balık Salatası, Mantarlı Ispanaklı Baklava Börek, Kiremitte Alabalık, Bademli Şeftalili Yaşpasta ve Terbiyeli Köfte var. Yeşil Elma'da lezzetli ve pratik tariflerin yanı sıra hoş bir sohbet sizleri bekliyor...

 
Etiketler
Geri      Ana Sayfa      
#
#
Geriİleri
#
#
Yorum Ekle
Adınız Soyadınız
 
Email Adresiniz
Yorumunuz

Yorumlar
1
sayın arkadaşım ben buişe kafayı felaket derecede takmış durumdayım ben ırakta çalışan bir işçi olarak canım çektiğinde bir irmik helvası yapayımdedim ırakta irmik dahi bulmak sıkıntılıoluyor şuan tr yegeldim bu işe kafa patlatıyorum birkaç denemem oldu
mahmut emiroğlu|11 Ekim 2011 Salı Saat : 02:24
2
havuçlu cezeryeyi denedim çok hafif ve güzel bir tatlı çeşidi teşekkür ederim
esma şan|13 Ekim 2011 Perşembe Saat : 10:40
3
güzel
müzeyyen gökdemir|23 Ekim 2011 Pazar Saat : 23:18
4
güzel
müzeyyen gökdemir|23 Ekim 2011 Pazar Saat : 23:19
5
tarifinizi ben ve arkadaşlarım çok beğendik.memnun kaldık.fakat suyun kaynar olması gerektiğini yazmamışsınız.yinede teşkkürler =)
ayça köseoğlu|01 Mart 2012 Perşembe Saat : 17:30
6
hafif ve gfczel bi tatlı.. ben karışımın yarısını tepsiye df6kfcyorum fczerine akoaklu biskfcvi diziyorum sonra kalan karışımı fczerine df6kfcp buzdolabında bekletiyorum.bf6ylede gfczel oluyo
FXPhFZRTLhujfo|08 Mart 2012 Perşembe Saat : 09:22
7
arkadaşlar bu zaten bi diyet tatlısı şeker miktarının az olması grkeeiyo diyet amae7lı bu tarifi yapmak istemeyenler tabi ki şeker miktarını irmikten fazla tutarsa tatlı daha qfczel olur
CbhXzlSwWhvTa|08 Mart 2012 Perşembe Saat : 10:06
8
diyor ki:Haftasonu aldım ve okumaya başladım. Şimdiden rtaahladım. Bakalım inşallah işe yarar. Kitabı bitirince bende fikirlerimi bloğumda paylaşmayı d ş n yorum. Belki birilerinin daha işine yarar.
TZnXtHqIDYto|08 Mart 2012 Perşembe Saat : 10:51
9
nisanın annesi diyor ki:Kitabi ncyudua yle rahatladimki simdiden kitabin icerigini acikladiginiz icinde annelere kocaman tesekkurler 1.5 yasindaki kizim bu konuda beni kahretti kilobile verdi hemen yarin alip uygulamaya gecmeliyim simdiden sabirsizlaniyorum ve umutlandim cok.yasasin carlos doktor yasasin yemek yemek!..
bIrnxgAwysITtAzEH|08 Mart 2012 Perşembe Saat : 11:28
10
Nilhan diyor ki:Benim kızım hen z 26 aylık bizim de ok ş k r yemek yeme problemimiz yok. hala m dlaahe ediyorum yemek yerken ama kızım ısrarla kendisi yemek istiyor. orbalarına ekmek katıyorum ve katı hale geldiği i in kendi yiyebiliyor. Haa d k yor sa ıyor elbet, hatta oyalanıyor, bizim de iş kaka muhabbetimiz , su muhabbetimiz, oyuncaklarımız kitaplarımız masaya geliyor ama sonu ta yiyor. Hatta benim kızım tontiş olduğu i in "yemiyorsa, canı istemiyorsa ısrar etmeyin" uyarısı bile alıyorum.
dWgTRzyGfLvimir|08 Mart 2012 Perşembe Saat : 12:54
11
diyor ki:annemin tecr besi:bende 4l yaşlardayken,her daasma sorun ıkartmışım her daasma ağlama krizi yaratmışım,durup dururken ağlamamı anlamamışlar sonraaa tecr beyle a ığa kavuşmuş ki sebep kardeşimmiş kıskan lık vs..(aramızda 3yaş var)belki bu da bi etkendir diye d ş nd m sevgilr
iwEFqNhuAKAQoE|08 Mart 2012 Perşembe Saat : 16:09
12
after reading this, I feel like going back and yanpilg each game again, just to find out every little hint in it.
cmiFlAZnGpFOG|09 Mart 2012 Cuma Saat : 01:01
13
Neslihan diyor ki:evin tertip dfczeni ok.. pasta bf6rek ok.. fakat yemek:( 2,5 sedneir kayinvalidem yapıyor (oğlum doğduğundan beri) hem oğluma bakıyor hem yemekleri yapıyor. biz yiyip evimize gidiyoruz bazen e7ok f6zlfcyorum mutfağı o zaman yapıyorum
SNwsmklgTa|09 Mart 2012 Cuma Saat : 02:24
14
halimea diyor ki:f6rgfc f6rebilirim, dantel yiaabilprim ama oğluma f6rdfcğfcm oyuncak havue7 aylardır yarım, sapına bir yaprak f6remedim. Kendi sf6kfcğfcmfc dikecek kadar dikiş bilirim, ama kopan dfcğmeleri dikmesi ie7in hep bakıcıdan ricada bulunuyorum. Yemeklerimde fena değil, ama hafta sonları dışardan sf6ylemeyi huy edindim. Temizliğin alasını yaparım, ama temizlike7iye alışınca temizlendikten sonraki birkae7 gfcn ev temiz oluyor diğer gfcnler temizlik gfcnfcnfc beklemekle gee7iyor. anlayacağıni TEMBELİM, DdcZENSİZİM, senden e7ok daha acınacak haldeyim. c7alışmadığım zamanlarda da bf6yleydim. Mutfak tezgahını toplayıp yemek hazırlamak ie7in kocamın işten df6nmesini bekliyordum. Bebek hie7 mfcsade etmiyordu ya! ( Gere7i bebeğim zor bir bebek). Ama şimdi bakıcı bizimki uyurken tezgahı topluyor ortalığı topluyor, mutfağı oturma odasını sfcpfcrfcp toz alıyor. Kendi adıma kendime e7eki dfczen vermeliyim. Arkamı toplayan kocamın dfczenli temiz bir evde yaşamaya, bebeğimin temiz dfczenli bir evde bfcyfcyfcp annesinin dfczenli bir anne olduğuna inanmaya hakkı var. (bazen eşime bir de kız doğuracağımı,oğlu ile kendisinin benle kızımın arkasını toplayacanı sf6yleyip şımarıyorum. Sanırım iyiniyetleri suistimal ediyorum:)
fvZitmjpk|09 Mart 2012 Cuma Saat : 02:44
15
diyor ki:Yemek konusunda ykesnei fena değilim. Hem yemesini, hem yapmasını severim. Ama iş ev dfczenine gelince, durum feciiii! her gee7en gfcn daha da feciye gidiyor. Evdeki dağınıklıktan bıktım ama gel topla denince kılım kıpırdamıyor. Yarın f6bfcr gfcn e7ocuğum olsa halim nasıl olacak dfcşfcnmeye korkuyorum. Ev e7ıfıt e7arşısı gibi. c7ocuk evde kaybolursa şaşırmam. Bir arkadaşım korktuğum şeyin tam tersini sf6yleyerek beni ikna etmeye e7alışmıştı: c7ok dağınıktım, e7ocuğum olunca dfczenli bir insan oldum. c7ocukla uğraşmak zorunda kalınca mecburen dfczenli oluyorsun diye. Evet, evet, buna inanmak istiyorum.
EvgcXUdqabt|09 Mart 2012 Cuma Saat : 03:34
16
ozlem koc diyor ki:Elifcim, ben de tamamen ayni durimdayum. Yunanistan gocmeni harika yemekler yapan bir anneanne, hem harika bir asci, hem becerikli bir terzi, hem duzenli ve temiz bir ev hanimi ,hem de her daim bakimli bir kadin olan annem. Ama bu bir oncelik meselesi. senin hayattaki onceliklerin cok farkli. Sen kekci anne degilsin ki, blogcu annesin, emzirme reeformistisin, normal dogum destekcisisn Ve tum bunlari 2 cocukla yapiyorsun. Degistir bakalim onceliklerini, sadece ev hanimi ol.O zaman kekin alasini yapabiliyor musun? Ama sen ev hanimi degilsin ve inan bana senin yapabildiklerini pek de kimse yapamaz. Opuyorum
pdIwjdmInos|09 Mart 2012 Cuma Saat : 04:51
17
seyneb diyor ki:hani anasına bak kızını al derler ya YALAN. bekcrieli kadınların kızları beceriksiz oluyor.bakınız şekil 1 a ben.annelerimiz bekcrieli olduğundan iş bize kalmıyor.kayınvalidem temiz ama dağınık bir kadındır(benim gibi).eşim ve gf6rfcmcem bir o kadar dfczenlidir.iş başa dfcşfcnce hesabı yani..tek tesellim dağınık ve beceriksiz bir kadın olarak kızımın dfczenli olacağı umudu..
lyTEzGxOmsHootNrYhI|09 Mart 2012 Cuma Saat : 05:40
18
Berrin diyor ki:Benim annem e7alışan bir kadındı ve ev işlerinden hie7 anlamazdı. 27 yıllık e7alışma hayatı aornssı emekli olduğunda bir iki yemek yapmayı f6ğrendi. Ancak f6ylesine tembelcesine yapardı ki bu işi , millet bir kaşığa 40 mantı tanesi sığdırmayı marifet sayarken annem 3 yaprağı birleştirir sarmayı f6yle yapardı:)Nasıl olsa hepsi midede karışıyor misali…Bayram f6ncesi evi temizleme e7abalarımız esnasında annem “ Daha kahvaltı etmeden temizliğe başlıyorsunuz “ nidalarıyla gf6zyaşları akıtırdı.Eh hal bf6yle onunca yaşamak ie7in bir şekilde işlerini kendin yapmayı f6ğreniyorsun ama hangi işi ? hangisini seviyorsan o işi…Mesela benim yemek yapma ile hie7 aram olmadı. Oldum olası mutfağı sevmem. Lise son sınıftaydım ablam “ mutfakta yumurta akı var tencere ie7inde e7ırpar mısın “ dedi . Ben e7ırpmaya başladım “ Ya buna bir şey olmuyor kolum yoruldu “ dedim. Ablam “ Biraz hızlı e7ırp o katılaşacak “ dedi . Benim tfcm gayretlerim sonue7 vermedi. Meğer dibi tutmuş sahanın ie7inde konumş suyu e7ırpıyormuşum. Yani bu kadar vahimdi durumc7ok e7ok zorunlu kalsam yapar mıyım elbette yaparım ama severek yapmam. Bence bir kadın df6rt df6rtlfck olmaya e7alışmamalı e7fcnkfc olamaz:) Bu bir yetkinlik meselesi her şey f6nce sevgi ile başlıyor. Ben ovalamaya, silmeye, e7ekmece ie7i temizlemeye, eskileri ayıklamaya bayılırımmmmm. Sular ie7inde balkon yıkamak, cam silmek, ocak temizlemek e7ok severek yaptığım işlerdendir.Annem bir de derdi ki “ Parayla yaptıracağınız işleri kendiniz yapmayın “ hakikaten eğer durum elveriyorsa gelecek bir yardımcı işlerinize yardım edecek. Yok ben kimseye gfcvenmem her işimi kendim yaparım, kimsenin dfczeni bana uymaz, makineleri kimseye emanet edemem modunda iseniz o zaman tercih sizinBırakın ev dağınık kalsın , yaşandığı belli olsun. Sabunlukta sabun kırıntıları, ekmeklikte ekmek kırıntıları, saksı yanında toprak kırıntıları olsun. Sehpaların fczerinde gazetelerin dağınık durmasına, yerlerdeki oyuncaklara sakince bakmayı f6ğretin kendinize. Zamanınızı sohbetlere, oyunlara, yardımlara, okumaya, yaşamaya ayırın.Maarifetli olduğunuz ie7in değil dost canlısı olduğunuz, neşeli olduğunuz, ie7ten olduğunuz ie7in takdir etsin herkes sizi ve bu yfczden e7alsın kapınızı. Evinizde diken fczerinde oturulmasın nereyi bozacağım, yere bir şey df6kecek miyim, bir şey kırılacak mı diye ?Sevgilerimle
SffKomQDWo|09 Mart 2012 Cuma Saat : 06:08
19
Oktay Ustam Bunun Başka Hali Yokmu
Berat Elhakan |18 Mayıs 2012 Cuma Saat : 21:44
20
81 13-2-11ErcanErtem diyo ki: ilk verilen tepki biline7 altına yerleşmiş bi yanma olduğu ie7in olur eğer bu saafhyı aşarsak gere7ekten acı hissettiğimizi fark ederiz ve sf6ndfcrfcrfcz.. ama zaten insan o yanmanın gere7ek acısını bir kez hissettikten sora biline7 altına yerleştirir o acıyı.. yani biline7 altındaki acıyı oluşturan gere7ek acıdır.. +15Sizce bu cevap yeterli mi ?
RimPvJCXfgX|30 Mayıs 2012 Çarşamba Saat : 11:17
21
çok güzel tarifler var teşekkürler,
emine yıldız|19 Haziran 2012 Salı Saat : 18:08
22
ii güzel ama oktay usta kötü hahaahhah
bokluk .......|20 Temmuz 2012 Cuma Saat : 23:39
23
bu tarif için teşekürler severek izliyoruz sizi
irem taşkın|06 Ağustos 2012 Pazartesi Saat : 17:19
24
Bence bu tarifte yanlışlık var. Neden denesriz şeker irmikten fazla olması gerekirken, irmik şekerden e7ok e7ok fazla bunun sonucunda ortaya e7ok sert kazık gibi bir muhallemi e7ıkar hatta kalıba bile df6kmekte zorlanılır. Onun ie7in ben size doğru miktarları vereyim birde bu şekilde deneyin. 1 lt sfcte 7 kaşık irmik ve 14 kaşık şeker ilave edip muhallebi kıvamına gelene kadar pişirin.Servisten f6ncede fczerine tare7ın sepeleyin. Şimdi afiyet olsun
CxUxWnqVTdSxT|08 Ağustos 2012 Çarşamba Saat : 05:13
25
Yıl df6nfcmfcnde e7ie7ek yerine meyve spetei tercih ettim, gere7ekten e7ok kaliteli gf6rfcntfcye sahip, siparişimi 1 gfcn f6nceden vermiş olduğum ie7inde belirttiğim saatte teslimatı sorunsuz olarak yapıldı.Teşekkfcrler
GUBjOshWk|08 Ağustos 2012 Çarşamba Saat : 07:44
26
mehmet ergee7en diyor ki:merhabalar,27 haziran 2010 da bir otobfcs durağında tanık olduğum dlyaiog.[muhtemelen iki sevgili]İ: ilker, y:yasemini: gazetede ne var, bi f6zet yapsana bana?y: şu rf6portaj ilgimi e7ekti ilker, osman can'la yapılmış, nuriye akman.i: osman can, hukuke7u di mi, evet internette denk gelmiştim sonra izledim bazı konuşmalarını ben de. enteresan biri y: hayatına bakınca, mfckemmel dfczenli ve hatasız, her dfcşfcnce evresinin merkezinde demokrasi e7ekirdeğinin olduğu,tfcrkiye'nin tam merkezinde olmayan ama tfcrkiye'de olan biten herşeyin paralelinde gelişen bir biyografisi var.i: ne demek istiyorsun, bir abd ajanı falan mı olduğunu?y: bilmiyorum aşkım, sadece hayatındaki sistematik bfctfcnlfck dikkatimi e7ekti. hatalarının dahi sistematik gelişmesi.i: dahi olduğunu mu sf6ylfcyorsun. biliyorsun ben dehadan e7ok anlamam. ama anlaşılmazlık dehasını anlarım. dahiler biraz anlaşılmazdır. f6yle istedikleri ie7in gelişen bir anlaşılmazlık değil ama. f6yle istemekle ilgili bir tarafı da olabilir tabii de. e7fcnkfc hie7bir insan tfcmfcyle anlaşılmak istemez. bir başkasını tfcmfcyle anlamak bizi onun tanrısı yapar. bu mfcmkfcn ve doğru da değil ve biz kimsenin tanrısı değiliz yasemin.y: adamın sunduğu herhangi bir ideoloji yok, bir siyasi gf6rfcşfcn de hatlarını e7izmiyor, ama mesela pragmatist bir şekilde oy verdiğini sf6ylfcyor. pragmatist bir yf6ntemle oy vermek, biraz faşizan bir hareket değil mi?i: yo, oy vermeyi f6nemsememekle ilgili olabilir, verdiği oyun zaten istediği adrese gitmediğini dfcşfcnfcyor olabilir. niyet okuması yapmamızın da lfczumu yok. ya da ne bileyim, oy konusunda bfctfcnlfckten kopuk olabilir. ayrıca, dahi değil bence. e7fcnkfc, dahilerin yolu onların yaşadıklarını aynen yaşamayı planlayarak yfcrfcnebilen bir yol değildir.y: osman can'ın yfcrfcdfcğfc yolu programlamak mfcmkfcn mfc diyorsun?i: evet. zeki bir insanın ideolojisiz olması mfcmkfcn değildir bence. bildiğimiz izm'lerden birine ait olmasa dahi, bildiklerimizle belli yoğunlukta ortaklıklar ie7eren bir ideolojisi vardır zeki insanların. fakat osman can, -varsa eğer- ideolojisini f6nemsizleştirecek kadar usullere riayet eden, devletin bir pare7ası olma ya da devlete doğru bfcyfcyen bir pare7a olma yolunda bir biyografi sunuyor.y: tanrıyı tanımak mfcmkfcn değildir, civarında bir cfcmle kurması ve tasavvufa dikkati, sistemin de onayladığı ikiue7luluğu ortaya koyan bir takiyye alanı mıdır sence?i: olabilir de olmayabilir de. bir insan, belli bir programla bunları sistematize ederek sistemin kurduğu masayla aynı rengi alıp aynı zamanda farklı bir ideolojinin alanına hizmet ediyor da olabilir.y: biyografisine bakılırsa islamın imkanlarına ciddi bir f6nem atfeden bir siyasi gf6rfcşe eğilimli olduğu e7ıkarsanabilir.i: ama her halukarda konjoktfcrel alanın kabul ettiği bir islamiliktir bu. ılımlı, hoşgf6rfclfc, okullar ae7an islamcılık tipine yakın son halukarda bence. en azından o gf6rfcşfcn kurmaya e7alıştığı sistematiğin yetkin bir f6rneği olduğu sf6ylenebilir. kendisi o odağa dahil olmasa da.y: e7fcnkfc belli bir odakla temas halinde olmadan devlet unsurlarının aktif bir pare7ası olmaya dair e7aba sarfetmek, islamcılığın dfcşfcnsel/ana damarına ait bir yf6ntem değil di mi.i: değil. ağrı dağıyla ilgili cfcmlesi hoşuma gitti. e7ekirdeğe yf6nelik e7alışan bir zihni var. ama agresif, simetrik bir zihin de demektir bu. duygusal/ruhsal alan tatmini yetersiz olan bir şey olabilir.y: neyse sonra konuşuruz daha detaylı. otobfcs geliyor. gidelim.i: gidelim. tekerleklere. otobfcslerin arkasına. semtimize.
yXTMpHcwlIUZvRWR|08 Ağustos 2012 Çarşamba Saat : 08:57
27
vedat metin diyor ki:slm osman abim f6ncelikle saygılarımı ve hfcrmetlerimi siz değerli hukuke7umuza iletiyorum. herşey den f6nce bu fclkenin sizin gibi değerli hukuke7ulara itiihyacı var şahsım adına sizmle her konudaki dfcşfcncemizin bir biri ile aynı olmasından dolayıda ayrı bir memnuniyet ie7erisindeyim .. bazen kendi kendime dfcşfcnfcyorum diyorum ki .. nasıl bir fclkedeyim acaba ortada bir sue7 işleniyor sue7lu bir hakimin karşısına e7ıkıyor sue7lu gf6rfcnfcyor ama aynı sue7 ile bir başka hakimin karşısına e7ıktığında ise sue7suz sayılıyor ordada bir olay var ve yine ortada bir anayasaının belirlediği e7ere7evede olayın e7f6zfcmlenmesi oluncada iki hakim tarafında hukuk e7elişki ie7inde oluyor demek burada bir hata var bu duruma inanın e7ok fczfclfcyorum fclkem adına keşke her hukuke7u biraz daha derin dfcşfcnfcp karar vereydi. aman derin demiyelim yoksa derin devlet işine kayarlar bazıları .. sizi e7oook seviyorum inş bir gfcn istanbulda yfcz yfcze gf6rfcşmek ve konuşmak da nasip olur allaha emat olun saygılarımı iletiyorum ..))))
VsNVLeaySE|08 Ağustos 2012 Çarşamba Saat : 09:04
28
anayasa.yuksekyargi diyor ki:İlk defa bf6yle dfczenli bir rf6portaja tanık oldum. c7ere7evesi olup da bu kadar kapsamlı bir peerspktif ie7inde portff6yfc geniş bir rf6portaja kapak bie7ip eserleştirmek gelecekte dcstad ie7in e7ıkacak haberlerin noksanlığına mahal bile vermeyecek bir kfce7fck bilgi hazinesi olabilir. İşte Sayın OSMAN CAN (meraklısına)..Rf6portajı yapana da verene de saygılar Yfcrfc dcstad, yfcrfc ki ciğerlerinin Koca Ağrı'nın sert havasını tenefffcs ettiğini idrak etsinler.. Sen yfcrfc ki Doğu c7ocukları da, Hukuk Fakfcltelerinde koşmasını f6ğresinler
vPkYFIZebMqSspxk|08 Ağustos 2012 Çarşamba Saat : 09:50
29
fcmit diyor ki:hcm selamlar,zaman gaednzsitee iki gfcndfcr e7ıkan rf6portajınızı okudum,e7ok begendik.dfcşfcncelerinizin bu fclkeye gfczel birşeyler katacağına canı gf6nfclden inanıyoruz.bazı medya farklı yorumlarla sf6ylediklerinizi e7arpıtsada halk doğru sf6ylediğinize inanıyor ve yorumlarınızı e7ok mantıklı buluyor.gfcnfcmfczde 367 ie7tihadı gibi sae7ma yorumlar yapılırken siz değerli hukuke7ularımızın varlığı bizlerin fclke geleceği adına daha e7ok umutla bakmamıza sebeb oluyor.siz seviyoruz. Allah yardımcınız olsun ..
OsDRadJkCjilkUazqC|08 Ağustos 2012 Çarşamba Saat : 11:22
30
Batida yasadigim icin builyorim, buradaki bir cok batili da internette paylastigi bilgilerin toplanip birilerinin eline gectigi bunlari oyle ulu orta soylemenin ozel hayatlarina sonradan gelecek bir mudahale olasiligi olarak goruyorlar. Bu nedenle butun batililari ayni kefeye koymanizi yanlis buluyorum. Ayrica insanlar her zaman birilerine guvenip bazi ortamlarda konusurken, baska birilerine guvenmez, guvende hissetmedikleri ortamlarda konusulmaz. Burada yanlis bir sey goremiyorum. Bu gun okuduguma gore google artik konum paylastirma isine de girmis, mobil olarak belli kisilerin bizim nerede oldugumuzu ogrenebilmelerini saglayacakmis bu hizmet. Size cekici gelebilir ama en yakin arkadasimin bile nerede oldugunu bilmek beni ilgilendirmiyor, herkesin ozel hayati ve bu hayatin kendine gore bir siniri vardir. Bunun tartisilmasi bile abes Son olarak sorunuzun net bir yaniti oldugunu sanmiyorum. Cok genel bir soru bu.
XmDHfFRo|08 Ağustos 2012 Çarşamba Saat : 12:26
31
Sena Hanım tabiki yardımcı oruulm. d6nemli olan sermaye harcamadan kazanca ulaşmak. Bu biraz sabır ve uğraş ister. Hunca Life network ile ilgili doldurduğunuz formu gf6rdfcm. Mail yada telefon ile size ulaşacağım. Gerekli bilgileri verip size yardımcı olacağım.
wXbpBXIfqbdpnHRA|08 Ağustos 2012 Çarşamba Saat : 13:36
32
Aslında tartışılmasına bile gerek olmayan, e7ok basit bir konu. Dışarda hayat devam edekren, gere7ek insanlarla gere7ek paylaşımlar yakalama şansı varken, mfchendislik ve programcılık kf6kenli insanların bazı bahanelerin arkasına sığınıp kutular ie7erisinde yaşamayı tercih etmesi, insanlığın geri kalanından kopmaları nerd gibi kavramların doğuşunun asli nedenidir zaten. Paylaşımcılığı bilmeyen, yaşamayı bilmeyen bir insanlar gfcruhu oluşuyor. Lfctfen başka bahaneler oluşturarak bunu desteklemeyelim.Ben de bir yfcksek bilgisayar mfchendisi olarak bu tarz asosyalim ama bir tarzım var tadında bahanelere şiddetle karşıyım. Mfchendislerin sosyalleşmesi ie7in bir savaş vermek zorunda kalmak bile, aslında mfchendislerin zannettikleri kadar zeki olmadıklarını (Yfcksek IQ, dfcşfck EQ, adına ne derseniz deyin) gf6steriyor. Kız arkadaşınıza katılıyorum: Yfczyfcze konuşulacak şeyleri Internet’ten tanıdığımız bir kitleyle paylaşmamamız gerekiyor
JAiomeVqjmct|08 Ağustos 2012 Çarşamba Saat : 17:25
33
Sanırım yanlış anlaşıldım, hfckfcmet de farkında derken iyi anamlda sf6ylememiştim. Hfckfcmet, ie7in ie7in bunun bir e7f6zfcm olmadığını biliyor ama zaten e7f6zfcm arama derdinde de değil. Başta Fransa olmak fczere Avrupa fclkelerinin nfckleer atıklarını gf6mecek yeni yerlere ihtiyacı var.İşte Toroslar bu iş ie7in see7ilen yer. Hfckfcmet de AB yanlısı ve yalakası olduğu ie7in nfckleer enerjiye destek veriyor. Farkında derken bunu demek istemiştim @Nebula: Destek ie7in teşekkfcrler
ylKXIjoRpddqmOUvRHH|08 Ağustos 2012 Çarşamba Saat : 19:47
34
7 yaşında okulu başlıyan bir e7ocugun bu zamana kadar bir f6n hazırlık alması e7ok f6nemlidir. Bu amae7la eğitim hayatına sfcreklilik kazanıran okul f6ncesi eğitim kuluarmrını destekliyorum.
EFhcnzdiWcDQJE|08 Ağustos 2012 Çarşamba Saat : 20:32
35
Bende sizlere teşekkfcr eridem. Gf6revimizi olduğu kadar yapmaya devam edeceğiz. Ancak hfckfcmet e7f6zfcm olmadığının farkında değil. Gee7en hafta TBMM TV`de bizzat hfckfcmetin konu ile ilgili ve yetkili kişisi nfckleer santrali şiddetle savundu ve ben bunu bizzat dinledim. Size de bu santralin zaten mevcut iktidarın fcrfcnfc olduğunu fczfclerek bir daha hatırlatıyorum. Gambia Meclisinden e7ıkmadı bu santral kararı.. c7evre duyarlılığı adına el ele olmalıyız..
oQDWfsbH|08 Ağustos 2012 Çarşamba Saat : 23:35
36
Murphy, daha f6nce bildirdiğimiz fczere bu sene ki Akademi d6dfcllerini (Oskarlar) sucanak kişi olarak see7ilmişti. Murphy’nin ‘Tower Heist’ filminde birlikte e7alışmış olduğu yakın arkadaşı Brett
JudgTjcDSqby|09 Ağustos 2012 Perşembe Saat : 00:00
37
Bence bu tarifte yanlışlık var. Neden dsieenrz şeker irmikten fazla olması gerekirken, irmik şekerden e7ok e7ok fazla bunun sonucunda ortaya e7ok sert kazık gibi bir muhallemi e7ıkar hatta kalıba bile df6kmekte zorlanılır. Onun ie7in ben size doğru miktarları vereyim birde bu şekilde deneyin. 1 lt sfcte 7 kaşık irmik ve 14 kaşık şeker ilave edip muhallebi kıvamına gelene kadar pişirin.Servisten f6ncede fczerine tare7ın sepeleyin. Şimdi afiyet olsun
rgGlZxNvZZ|23 Eylül 2012 Pazar Saat : 00:44
38
You saved me a lot of hsasle just now.
coYKGkzAjHKVQv|23 Eylül 2012 Pazar Saat : 03:46
39
I wanted to thank you yet again for this aianmzg web-site you have designed here. It’s full of ideas for those who are definitely interested in this subject, especially this very post. You’re really all absolutely sweet and thoughtful of others plus reading your blog posts is a superb delight if you ask me. And what a generous gift! Ben and I are going to have fun making use of your points in what we should instead do next week. Our list is a mile long and tips might be put to good use.My blog is .
nzpltJRrcXekyhgZy|23 Eylül 2012 Pazar Saat : 13:00
40
Yıl df6nfcmfcnde e7ie7ek yerine meyve seetpi tercih ettim, gere7ekten e7ok kaliteli gf6rfcntfcye sahip, siparişimi 1 gfcn f6nceden vermiş olduğum ie7inde belirttiğim saatte teslimatı sorunsuz olarak yapıldı.Teşekkfcrler
QebAgydFK|23 Eylül 2012 Pazar Saat : 15:27
41
son zamanlarda bedmine dikkatimi e7eken bi konu f6yleki siz bile dfcşfcndfcğfcnfcz zaman ister istemez film oyun mfczik albfcm program ve bunlar gibi bir e7ok dosyayı bf6yle sitelerden indiriyosunuz ve bunları yfckleyenlerin bir kazancı olduğu ie7in yfckleme yapıyorlar.
rnVibJQYgXvvalCa|23 Eylül 2012 Pazar Saat : 16:30
42
A really good answer, full of rtaionaltiy!
bKuQUPDXNyk|23 Eylül 2012 Pazar Saat : 22:13
43
Batida yasadigim icin biolyirum, buradaki bir cok batili da internette paylastigi bilgilerin toplanip birilerinin eline gectigi bunlari oyle ulu orta soylemenin ozel hayatlarina sonradan gelecek bir mudahale olasiligi olarak goruyorlar. Bu nedenle butun batililari ayni kefeye koymanizi yanlis buluyorum. Ayrica insanlar her zaman birilerine guvenip bazi ortamlarda konusurken, baska birilerine guvenmez, guvende hissetmedikleri ortamlarda konusulmaz. Burada yanlis bir sey goremiyorum. Bu gun okuduguma gore google artik konum paylastirma isine de girmis, mobil olarak belli kisilerin bizim nerede oldugumuzu ogrenebilmelerini saglayacakmis bu hizmet. Size cekici gelebilir ama en yakin arkadasimin bile nerede oldugunu bilmek beni ilgilendirmiyor, herkesin ozel hayati ve bu hayatin kendine gore bir siniri vardir. Bunun tartisilmasi bile abes Son olarak sorunuzun net bir yaniti oldugunu sanmiyorum. Cok genel bir soru bu.
krmZEqkkfvuha|28 Eylül 2012 Cuma Saat : 18:17
44
Aslında tartışılmasına bile gerek olmayan, e7ok basit bir konu. Dışarda hayat devam edekren, gere7ek insanlarla gere7ek paylaşımlar yakalama şansı varken, mfchendislik ve programcılık kf6kenli insanların bazı bahanelerin arkasına sığınıp kutular ie7erisinde yaşamayı tercih etmesi, insanlığın geri kalanından kopmaları nerd gibi kavramların doğuşunun asli nedenidir zaten. Paylaşımcılığı bilmeyen, yaşamayı bilmeyen bir insanlar gfcruhu oluşuyor. Lfctfen başka bahaneler oluşturarak bunu desteklemeyelim.Ben de bir yfcksek bilgisayar mfchendisi olarak bu tarz asosyalim ama bir tarzım var tadında bahanelere şiddetle karşıyım. Mfchendislerin sosyalleşmesi ie7in bir savaş vermek zorunda kalmak bile, aslında mfchendislerin zannettikleri kadar zeki olmadıklarını (Yfcksek IQ, dfcşfck EQ, adına ne derseniz deyin) gf6steriyor. Kız arkadaşınıza katılıyorum: Yfczyfcze konuşulacak şeyleri Internet’ten tanıdığımız bir kitleyle paylaşmamamız gerekiyor
XWFcApDtxKBEsZZT|28 Eylül 2012 Cuma Saat : 20:35
45
Yorumlardan birinde doğru bir tepsit var; Bu e7ok genel bir soru. Kişiden kişiye değişir. Bizim toplumumuzda genel olarak batıdaki gibi bir bireysellik anlayışı yoktu yakın zamana kadar. Fakat ne yazık ki (!) internet de dahil, kitle iletişim arae7ları bu yapıyı bozmakta, insanları gereğinden fazla belki kimilerini tamamen bireyselleştirmekte. Yani konu internette sosyalleşme ise eğer bu yanlış bence. Fakat herhangi bir sorun internete yazılır mı derseniz, kişilere kalmış, bu konuda tartışmak anlamsız. Sorununu paylaşmak isteyene de istemeyene de saygı duyulmalı. Size eleştirim de; her ne kadar kişiyi tanımasam da, bu konudaki dfcşfcnceleri bakımından reklamdaki kadınınkiyle alakası olmayan bakış ae7ısını, reklamdakiyle f6zdeşleştirmeniz.
dUhKWIMyjXBzTeLMSy|28 Eylül 2012 Cuma Saat : 22:14
46
Sena Hanım tabiki yardımcı oluurm. d6nemli olan sermaye harcamadan kazanca ulaşmak. Bu biraz sabır ve uğraş ister. Hunca Life network ile ilgili doldurduğunuz formu gf6rdfcm. Mail yada telefon ile size ulaşacağım. Gerekli bilgileri verip size yardımcı olacağım.
CIvNFlafuuAMoMepZk|29 Eylül 2012 Cumartesi Saat : 00:49
47
Bende ek bilgi olarak kendi hayatımdan bir f6rnek veeryim: c7ok uzun bir sfcredir sevgilim yok:) c7fcnkfc girip e7ıktığım ortamlarda elindeki mobil telefondan başını kaldırıp sağa sola (benim gibi yakışıklılık olayı ile ilişkisizlere de) bakan birileri yok ki:( Mesaj mı yazıyorlar, hediye kredilerini mi kullanıyorlar nedir:).. İletişim kanallarının değişmesi sosyal yaşamı olumsuz etkiliyor. Birkae7 yıl f6ncesine kadar bf6yle değildi.
pSEEPrakiK|29 Eylül 2012 Cumartesi Saat : 09:38
48
Just the type of insight we need to fire up the detbae.
DXFJjsQVtsOfYv|16 Ekim 2012 Salı Saat : 17:32
49
Batida yasadigim icin bioiulrym, buradaki bir cok batili da internette paylastigi bilgilerin toplanip birilerinin eline gectigi bunlari oyle ulu orta soylemenin ozel hayatlarina sonradan gelecek bir mudahale olasiligi olarak goruyorlar. Bu nedenle butun batililari ayni kefeye koymanizi yanlis buluyorum. Ayrica insanlar her zaman birilerine guvenip bazi ortamlarda konusurken, baska birilerine guvenmez, guvende hissetmedikleri ortamlarda konusulmaz. Burada yanlis bir sey goremiyorum. Bu gun okuduguma gore google artik konum paylastirma isine de girmis, mobil olarak belli kisilerin bizim nerede oldugumuzu ogrenebilmelerini saglayacakmis bu hizmet. Size cekici gelebilir ama en yakin arkadasimin bile nerede oldugunu bilmek beni ilgilendirmiyor, herkesin ozel hayati ve bu hayatin kendine gore bir siniri vardir. Bunun tartisilmasi bile abes Son olarak sorunuzun net bir yaniti oldugunu sanmiyorum. Cok genel bir soru bu.
CnYfjhLDoVyA|16 Ekim 2012 Salı Saat : 22:52
50
oh be adam gibi bi tarifi sitenizde bulabildiirmik helvası yapıcam saçma sapan tarifler yok sütü suyu şekeri kaynat bilmmem ne sağolun usta,başarılar diliyorm.
derya sucu|16 Kasım 2012 Cuma Saat : 17:29
51
İnternet bana gf6re, kutular ie7inde (daireler,binalar) yaşayan insnlaarın birbirlerine ae7ılan kapısı. Ve bu kapıyı ihtiyae7tan ae7mak zorundalar (malum sosyal varlıklarız) ve bu gfczel bir şey. Ancak dışarıda hayat akıyor, e7ie7ekler, bf6cekler, kar, deniz, biraz futbol, biraz basket, biraz dağ, biraz tepe, biraz hareket vs. vs. vs. var ve bunu gf6z ardı ediyorsa, yani bu dengeyi sağlayamıyorsa sağlıklı bakamam
WksrbkOtZHUFjfK|02 Aralık 2012 Pazar Saat : 14:41
52
Selam Ceyhun,Evet hala e7ok memnunum Linode'dan. Sorduğun sournun cevabı ise biraz karışık. Teknik olarak Linode arayfczfc fczerinden bu dediğini yapmak mfcmkfcn değil. Eğer istersen linode'un ie7in birden fazla kullanıcı oluşturabiliyorsun ama bu kullanıcılar sadece o linode fczerinde farklı yetkilere sahip oluyorlar. Mesela birisinin reboot yetkisi, birisinin faturayı f6deme yetkisi v.s oluyor. Reseller gibi birşey yapmak ise senin elinde. Sonue7ta sana verilen linode ile ilgili herşey tamamen senin kontrolfcnde. Mesela insanlara php+mysql hosting satmak istiyorsun. Sunucuyu iki partition halinde kurarsın, birinde sistem diğerinde kullanıcıların dosyaları olur. Kullanıcılarına birer ftp hesabı verirsin ve bandwith limiter yazılımlarıyla aylık trafiklerini de sınırlayabilirsin. Munin kullanarak da istatistik toplayabilirsin. Bunlar sadece şu an aklıma gelen birkae7 şey.Yani kısaca, evet, reseller yapabilirsin, ama arayfcz fczerinden değil, senin sunucuya yapacağın ayarlar ve dfczenlemeler ile mfcmkfcn. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
HrKKvlNFowb|02 Aralık 2012 Pazar Saat : 14:52
53
Can merhaba, f6nceleri kulnaldığım Sadecehosting vps sunucusundan sonra Linode ilae7 gibi geldi. Uzun zamandır flf6rtleşiyorduk Linode ile ama tfcm verimi taşıyacak halim de yoktu. Ukala mfcşteri hizmetleri ve fiyat/performans ae7ısından hayli pahalı olan vps'lerini iptal ettirdim ve Linode'a gee7tim bir sfcre f6nce. Projelerim sadece Tfcrk kullanıcılarına hizmet vermediğinden benim ie7in Tfcrkiye'de olmuş Uganda'da olmuş f6nemi yok. Dediğin gibi Newark, NJ lokasyonu bize en yakın lokasyon.Gf6nlfcm isterdi f6dediğimiz para fclkemizde kalsın fakat işi bu derece ticarete df6kmfcş, ticaretin ahlaksızlığına kendi kaptırmış bfcyfck firmalar buna engel teşkil ediyor. Profesyonellik başka profesyonellik başka. Bu yfczden benim senin blog'unu takip edenlere tavsiyem. Bu ae7 kf6peklere daha fazla yem vermemeleridir.Sana da f6ğrenim hayatında başarılar dilerim.
SBnDpnVtXOZmaTCYtEQ|02 Aralık 2012 Pazar Saat : 14:53
54
Can hala memnun musun? Ben bir iki ay ie7inde kiaamalryı dfcşfcnfcyorum arkadaşlara da soruyorum ihtiyae7ları var mı diye ona gf6re bfcyfck bir şey kiralama ihtimalim var. Bir kae7 sorum olacak ilk kez sunucu kiralayacağım ie7in bilmiyorum pek Bunda şimdi kendi hesabımızda birden fazla site barındırabiliyoruz orası tmm peki diyelim farklı kullanıcı hesapları oluşturup kendi linodu'umuz altından hizmete sunabiliyor muyuz? Yapmak istediğim sunucuyu bf6lfcmlere ayırıp arkadaşlara f6zel alanlar ayırmak. Mfcmkfcn bf6yle şeyler? Reseller deniyor galiba bu tarz satışlara?
oEgAojWDcYClXUPjHgR|02 Aralık 2012 Pazar Saat : 19:39
55
Sanırım yanlış anlaşıldım, hfckfcmet de farkında derken iyi alndmaa sf6ylememiştim. Hfckfcmet, ie7in ie7in bunun bir e7f6zfcm olmadığını biliyor ama zaten e7f6zfcm arama derdinde de değil. Başta Fransa olmak fczere Avrupa fclkelerinin nfckleer atıklarını gf6mecek yeni yerlere ihtiyacı var.İşte Toroslar bu iş ie7in see7ilen yer. Hfckfcmet de AB yanlısı ve yalakası olduğu ie7in nfckleer enerjiye destek veriyor. Farkında derken bunu demek istemiştim @Nebula: Destek ie7in teşekkfcrler
rDJVBUjCzGMSct|02 Aralık 2012 Pazar Saat : 21:43
56
Can daha doğrusu Can abi demeliyim sanırım:) Ben de daha bicniri sınıftayım ama daha yarın ki fizik sınavım, yani bu ilk midtermim olacak, onun ie7in bile lan bu bf6lfcmfc nasıl okucam? gibisinden sorular kfamda dolanıyor başından bir korku sarmış durumda ie7imi:) Dediğin gibi acaba her şey konsantrasyonda bitiyor mu? Kimbilir Ayrıca sanırım bu sene sonunda da mezun olcaksın seni şimdiden tebrik ediyorum. Umarım bfctfcn hayellerin gere7ek olur:)
OMxXaiuBEiawXHl|03 Aralık 2012 Pazartesi Saat : 11:06
57
valla harika birşe oluyo denein süper süper nefisss :)
SuDe|16 Ocak 2013 Çarşamba Saat : 22:54
58
basit ama çok lezzetli oktay usta yaptığın herşey çooooooook güzel
nesrin erkuş kılınç|17 Ocak 2013 Perşembe Saat : 15:40
59
çook güzel oldu teşekkürler tarifiniz için
melis karabaş|01 Şubat 2013 Cuma Saat : 15:05
60
çok bayıldımmm sağolunn
pelin|03 Mart 2013 Pazar Saat : 15:19
61
harikasın oktay ustam
elif sima |23 Mart 2013 Cumartesi Saat : 13:06
62
süper oldu ilk defa yaptım herkese tavsiye ediyorum...biran önce sogumasını bekliyorum yemek için.....
niyazi akşehir|30 Mart 2013 Cumartesi Saat : 15:47
63
hF9jDb http://www.78NLRvzfIwzacsSvHH4hdZWSkQdHROAk.com
awgHtiReVUsccIaBq|03 Mayıs 2013 Cuma Saat : 14:05
64
bu site çok güzel
ugur kalaycı|19 Mayıs 2013 Pazar Saat : 20:53
65
bu site çok güzel
ugur kalaycı|19 Mayıs 2013 Pazar Saat : 20:53
66
:) :) :) :) çooooook güzel çok saol oktay usta
ahmet can tekgöz|15 Aralık 2013 Pazar Saat : 10:42
67
Harika olan ne anlamiyorum,olculer mi tarif mi?ikiside bastan savma!kendi bildigim gibi yapacam,cekilin onumden!:)
zarife korkmaz|12 Temmuz 2014 Cumartesi Saat : 21:11
#

Magazin Haberleri
Sitene Tarif Ekle
acelegelsin.com Oktay Usta Yemek Kitaplari
Tarifini Gönder
Oktay Usta Haberler
anne cocuk sagligi
Tariflerimize Daha Kolay Erisin
oktayustam.com Webutation

Yemek Tarifleri Oktay Usta

Oktay Ustam Yemek Tarifleri