OKtay Ustam

Ana Sayfa > Yemek Tarifleri > Balık Yemekleri Tarifleri
Levrekleri fileto haline getiriyoruz. Zeytinyağına batırıp tuz ve karabiber atıyoruz. Salatasını hazırlamak için, soya filizini karıştırma kabına alıyoruz.
Oktay Usta Balık Ziyafeti Tarifi

Yeşil soğanı ve dereotunu doğruyoruz. Zeytinyağını ve limonunu sıkıyoruz. Süsleme yapmak için, turpları ortadan ikiye bölüyoruz ve ortalarını çıkarıyoruz. İçine karışık yeşilliklerden bir tutam hazırlayarak oturtuyoruz ve uçlarını kesiyoruz.

Malzeme Listesi

Limon
Zeytinyağı

Hazırlanışı:

Servis tabağına hazırladığımız salatayı ve süslediğimiz sebzeleri koyuyoruz. Levrekleri az yağda kızartıyoruz ve servis tabağına alıyoruz.

Etiketler: Bu tarifi arama motorunda nasıl bulurum

oktay usta balık ziyafeti tarifi, levrek buğlama, balık ziyafeti, balık ziyafeti oktay usta, kolay balık tarifi, pratik balık tarif, fırında levrek tarifi oktay usta, şenol ipek kimdir, şenol ipek nerede, şenol ipek kiminle, oktay usta ve şenol ipek, şenol ipek nereli, tavada levrek tarifi, levrek tarifi oktay usta, fırında levrek tarifi, levrek nasıl pişirilir, patates dolgulu levrek, levrek buğulama, levrek ızgara, levrek kızartma, kolay levrek tarifi, pratik levrek tarifi, levrek tavada nasıl pişirilir, fırında levrek nasıl pişirilir, levrek izgara tarifi, levrek tava, fırında balık tarifleri, alabalık tarifleri, levrek tarifleri, tuza gömülmüş levrek, çipura tarifleri, somon balığı tarifleri, oktay usta balık yemekleri

Geri      Ana Sayfa

Email Adresiniz
Yorumunuz

Yorumlar
Kurt Soyu-Bf6lfccfclere ithaf olunur Soyumu-Boyumu soasrarn eğer,Soyuma Tfcrk, Boyuma Kfcrt demişler Tarihte kf6kfcmfc ararsan eğer;Bazen Kfcrt, bazen de Kurt demişler İlim Gaziantep, Kf6yfcm Atmalı,Boyum Rişvan, Aşiretim Atmalı.Gidip kf6yfcmde bir kere yatmalı.Obamda bana da Bozkurt demişler. Men Kfcrt Elhanı Alp Urungu' diyen,Dedem Alper Tunga, sf6zfc sf6yleyen.Oğuz-Kfcrt Boylarını bir eyleyen;Oğuz Atam Gurhan'a Kurt demişler Bir Dişi Kurt'tan adını almışlar,Gur'dan-Gurt, sonra Kurt'tan Kfcrt olmuşlar.Guran ve Turan bir soydan gelmişler,Tfcrk'e yol gf6steren Bozkurt demişler Guranice konuşur benim boyum,Kurt Diliyle anlaşır benim soyum Ana Tfcrke7e ile gf6sterir uyum;Eski Gur Devletine' Gurt demişler 03.01.2006 Not: Tarihte Tfcrkler Gur Devletini kurmuşlar.GUR, Kfcrte7e KURT demektir. GUR'a bir (T)eklenince GURT olur. Sonra KURT, KdcRT olur.Bu şiir yayınlanmak fczere olan Kurte7a KonuşanKavimler' adlı kitabımdan alınmıştır.Mehmet Demir Atmalı