OKtay Ustam

Ana Sayfa > Yemek Tarifleri > Balık Yemekleri Tarifleri
Levrekleri fileto olarak temizliyoruz. Fırın tepsisine sarımsakları doğrayıp koyuyoruz. Ortadan ikiye bölünmüş levrekleri sarımsakların üzerine koyuyoruz.
Domates Soslu Kaşarlı Levrek

Aralara defne yapraklarını koyuyoruz. Üzerine limon dilimleri koyup tuz serpiyoruz. Karabiber serpiyoruz. Tereyağı dilimlerini üzerine koyuyoruz. Domates sosu üzerine döküyoruz. Önceden ısıtılmış 200 derece fırından pişiriyoruz.

Malzeme Listesi

Üzeri İçin:
Kaşar Peyniri

Hazırlanışı:

Altını kapatmaya yakın üzerine rendelenmiş kaşar peyniri rendeliyoruz. Kaşar peyniri eridikten sonra servis ediyoruz.

Etiketler: Bu tarifi arama motorunda nasıl bulurum

domates soslu kaşarlı levrek, asma yapraklı kağıtta levrek tarifi, oktay usta domates soslu kaşarlı levrek, levrek buğlama, Ozan kimdir, Ozan nereli, Ozan nerededir, Ozan nerede oynadi, Ozan ne zaman oynadi, Ozan kiminle, Ozan ne is yapiyor, oktay usta ve ozan, kolay balık tarifi, pratik balık tarif, fırında levrek tarifi oktay usta, tavada levrek tarifi, levrek tarifi oktay usta, fırında levrek tarifi, ıspanaklı mantarlı levrek dolması, levrek nasıl pişirilir, patates dolgulu levrek, levrek buğulama, levrek ızgara, levrek kızartma, kolay levrek tarifi, pratik levrek tarifi, levrek tavada nasıl pişirilir, fırında levrek nasıl pişirilir, levrek izgara tarifi, levrek tava, fırında balık tarifleri, alabalık tarifleri, levrek tarifleri, tuza gömülmüş levrek, çipura tarifleri, somon balığı tarifleri, oktay usta balık yemekleri