OKtay Ustam

Ana Sayfa > Yemek Tarifleri > Balık Yemekleri Tarifleri
Hamsileri temizleyip yıkıyoruz. Patateslerin kabuklarını soyup, yıkıyoruz. Çok kalın olmayacak şekilde halka halka dilimliyoruz.
Hamsi Pilaki Resimli Tarifi

Soğanları yarım ay şeklinde piyazlık doğruyoruz. Yuvarlak fırın tepsisinin zeminine az sıvıyağ gezdiriyoruz. Üzerine soğanı yayarak yerleştiriyoruz. Üzerine doğradığımız patatesler diziyoruz. Tuz ve karabiber serpiyoruz.

Malzeme Listesi

Karabiber
Su

Hazırlanışı:

Ve domates sosu gezdirerek döküyoruz. Defne yapraklarını koyuyoruz. Temizlediğimiz hamsileri dış kısımları yukarı gelecek şekilde diziyoruz. Bütün tepsiyi hamsiyle kaplıyoruz. Domateslerin kabuklarını soymadan küp küp doğruyoruz. Biberleri de ince ince doğruyoruz.

Hamsilerin üzerine domates ve biberi yayıyoruz. Tekrar tuzunu ve karabiberini serpiyoruz. Tereyağını parça parça bölerek tepsiye koyuyoruz. Limonu ince dilimleyerek yayıyoruz. Biraz su ilave ediyoruz. Ve önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında pişiriyoruz.

Etiketler: Bu tarifi arama motorunda nasıl bulurum

hamsi pilaki reslimli tarifi, oktay usta hamsi plaki tarifi, hamsi pilaki oktay usta, hamsi pilaki tarifleri, oktay ustanın hamsi pilaki, hamsi kuşu, temizlenmiş hamsi, hamsi plaki, neslihan kimdir, neslihan nerede, neslihan kiminle, neslihan yeni albüm, nelihan şarkıları, oktay usta ve neslihan, kolay hamsi pilaki tarifi, bulgurlu hamsi tarifi, pratik hamsi pilaki tarifi, fırında hamsi buğulama, hamsi çorbası, iskorpit çorbası, kolay balık çorbası tarifi, pratik balık çorbası tarifi, fırında balık yemekleri, fırında balık tarifleri, resimli balık tarifleri, alabalık tarifleri, levrek tarifleri, çipura tarifleri, somon balığı tarifleri, fasülye pilaki, balık yemekleri, yemek tarifleri, kek tarifleri, pasta tarifleri, kurabiye tarifleri, oktay usta yemek tarifleri, çorba tarifleri, börek tarifleri, yeşil elma, oktay usta balık kokoreç tarifi, kure.tv, aparatif yemek tarifleri, kerevizli yemekler, kerevizli çorba tarifleri, hamsi yemekleri tarifleri, hamsi fırın yemek tarifi, yemek tarifleri hamsi buğulama, hamsi kuşu yemek tarifi, fırında hamsi tarifi, hamsi pişirme, hamsi tava tarifleri, hamsi kuşu nasıl yapılır